Friday 14 September 2012

SPA

assalammualaikum

sampai-sampai je ofis tadi, aku dgn excitednya pegi on pc.sbb apa?sbb hari ni 'KEPUTUSAN SPA UNTUK JAWATAN AKAUNTAN GREDW41" keluar. so dgn rakusnya aku taip laman web spa. pastu aku terus cari keputusan then aku klik. after that dia suruh isi no ic, aku masuk kan then aku tekan enter. nak tahu dia keluar apa? dia kata maaf, no ini tiada dlm data.eh aku sgt pelik apahal pulak takde dlm data ni padahal aku dah pegi kot exam sebln yg lepas. so aku isi balik no ic aku oh rupa2nya aku salah masukkan no ic aku huahua..*cepat gelak kan aku beramai-ramai* tulah rakus sgt smpai no ic sendiri pun slh taip.padan muka aku!!

so nilah resultnya :


klik utk lebih jelas



DUKACITA ANDA GAGAL...............hmmm aku dah agak dah. takpelah aku redha je sbb aku thu ni mungkin bukan rezeki untuk aku lagi. so bole usaha lagi kannn... *nak sedapkan hati*

dan pagi tadi aku bukan emel, diorng (SPA)  bg emel kat aku :


klik tuk lebih jelas



so??
as conclusion exam SPA sgt susah nak score ye kawan2 kalau dpt pun  memg rezeki lah. kepada sape-sape yg berjaya tu tahniah! dan kepada sape-sape yg tak berjaya (include me hihi) takpe bole cuba lagi next time. *okay dgn nada pasrah*

okay nak smbng buat keje.bye...........

1 comments:

  1. tak pe cik ana..cuba lagi..usaha tangga kejayaan heheheh

    ReplyDelete

 

cinta hati farhana Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template