Saturday 1 September 2012

hoyee~

...assalammualaikum everyone...

hai hai
saya memg ada blog
tapi kenapa saya tak serajin anda semua yang ada blog eh
saya suka baca blog org lain
sbb tu saya sibuk2 nak create blog
tapi mslhnya kenapa saya tak rajin
why?why?why?

*diam sekejap*

huhu
saya ni bukan sahaja malas nak update blog
malah ada bebrapa perkara lain jugak saya mls
malas basuh baju, malas lipat baju,
malas masak, malas kemas rumah,
malas basuh cage hamster (kdng2 sebln x basuh)
kenapa laa saya begitu eh..saya pu tidak pasti
ataupun saya mengalami
mslh sindrom penyakit malas yg sgt serius
iyeke??mungkin...

so
menyedari sindrom kemlsn saya semakin berluasa
saya akan berusaha lebih
untuk reduce penyakit
malas saya ni sedikit demi sedikit
bolehkah?

eh ehh kena bolehkan jugak!!
yelah saya takut
bila kahwin saya terbawak2 penyakit mls saya tu
so from now i should change my atitude
from -ve to +ve
bukan umtuk siapa2 pun
tapi untuk diri saya sendiri
supaya saya
menjadi seorng
yang rajin

apa pun2 doakan kejayaan saya ya
kita  tnggu resultnya nnt
(mcm nk amik exam pulak)

oklah nak sambung buat keje
*sebenrnya taip nak hilangkan ngantuk hihi*
knp ngantuk?
jgn ditanya soalan itu
sbb hari sabtu pun saya keje
saya ulang sekali lg 'SABTU SAYA KEJE"
bosann~~

tata
to be continue...


0 comments:

Post a Comment

 

cinta hati farhana Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template